Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest – Ing. Michal Hlubuček
Ing. Michal Hlubuček
Bakalářská práce
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Anotace:
This bachelor´s thesis deals with sales promotion techniques and methods. The main part of this work is a consumer contest in terms of marketing and also legislation. A practical part of this work is build up on the theory of this problematic. The objective of this work is to compare selected consumer contests. The goal of this work is to prove stated hypothesis. Based on two hypotheses it can be assumed …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with sales promotion techniques and methods. The main part of this work is a consumer contest in terms of marketing and also legislation. A practical part of this work is build up on the theory of this problematic. The objective of this work is to compare selected consumer contests. The goal of this work is to prove stated hypothesis. Based on two hypotheses it can be assumed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xi9b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLUBUČEK, Michal. \textit{Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest} [online]. Praha, 2015 [cit. 2022-06-27]. Dostupné z: https://theses.cz/id/yd6no4/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Hamza Abaci