TOP 09 a role Karla Schwarzenberga – Linda Salajková
Linda Salajková
Master's thesis
TOP 09 a role Karla Schwarzenberga
Political party TOP 09 and Karel Schwarzenberg
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se zabývá vztahy mezi kandidátem a politickou stranou, jak jsou tyto relace ovlivněny politickým marketingem a médii. Konkrétně řeší vztah Karla Schwarzenberga a TOP 09 během kampaně před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR na jaře 2010. Zkoumanými materiály jsou stranické dokumenty a rozhovory, které Schwarzenberg poskytl českým médiím. Teoreticky se práce opírá …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on relations between a candidate and a political party and how these relations are influenced by political marketing and media. Political party TOP 09 and its leader Karel Schwarzenberg are studied during the political campaign preceding Czech legislative election in May 2010. The study is based on TOP 09's documents and interviews of Karel Schwarzenberg in Czech media. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedúci: Vladimíra Dvořáková
- Oponent: Petr Vymětal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31445
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
Judita Balázsyová -
Analýza změn ve volebních kampaních ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2002, 2006 a 2010
Adam Pitrocha -
Forma a dopad předvolebních kampaní v České republice a vybraných demokratických státech v letech 2006-2010
Jan Procházka -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Vývoj politických kampaní po roce 1989 se zaměřením na volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2010 a 2013.
Vlasta PROKEŠOVÁ -
Komparace volebních kampaní KDU-ČSL v parlamentních volbách 2010 a 2013
Jana GYÜREOVÁ -
Politický marketing 2010
Juraj Hanulay -
Volby do PS Parlamentu ČR 2002,2006,2010: analýza volebních materiálů
Petra Pistulková