Bc. Eva HRBÁČKOVÁ

Master's thesis

Projekt sestavení marketingového plánu pro sportovní areál Kouty

Project Compilation of Marketing Plan for Sport Facility in Kouty
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým plánem sportovního areálu Kouty pro firmu K3 Sport, s.r.o. V teoretické části jsem na základě dostupné literatury zpracovala poznatky v rámci marketingového plánu, situační analýzy a popsala specifika marketingu služeb a cestovního ruchu. V praktické části jsem teoretická východiska aplikovala do marketingového mixu a jednotlivých analýz PEST, SWOT a …more
Abstract:
In my graduation theses I deal with marketing plan for sports facility Kouty for K3 Sport company. In theoretical part I processed on the basis of available documentation piece of knowledge in terms of marketing plan, analysis of situation and I described specifics of marketing service and tourist travel. In practical part I applied theoretical rules to marketing mix and to an individual analyses PEST …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2009
Accessible from:: 20. 8. 2014
Identifier: 11121

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HRBÁČKOVÁ, Eva. Projekt sestavení marketingového plánu pro sportovní areál Kouty. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 08. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing