Filip Albert

Bakalářská práce

Marketingový plán

Marketing plan
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro prodejnu a servis zahradní a komunální techniky nacházející se v Moravském Krumlově. Práce se skládá z teoretické, metodické a praktické části. Praktická část blíže uvádí čtenáře do problematiky marketingu a tvorby marketingového plánu. Metodická část představuje využité metody a určuje cíl společně s výzkumnými otázkami. V praktické …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is a marketing plan proposal for a gardening machinery store and service centre in Moravský Krumlov. The thesis consists of theoretical, methodological, and practical part. Theoretical part explains the principles of marketing and marketing plan. Methodological part explains the methods that were used and sets the objectives and the research questions. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management