Aktuální trendy spotřebitelského chování – Jan Mynařík
Jan Mynařík
Diplomová práce
Aktuální trendy spotřebitelského chování
Current Trends in Consumer Behavior
Anotace:
Tato práce se zabívá třemi současnými vybranými trendy spotřebitelského chování - přívalem retro produktů a retro marketingem obecně, změnami chování, které se vztahují k elektronickému tržišti a zpřísňujícími se požadavky zákazníků na bezvadný design produktů i služeb. Každý z těchto trendů je detailně popsán, hledány jsou také hnací síly trendů a způsoby, kterými ovlivňují život spotřebitelů. Tyto …víceAbstract:
This thesis deals with three selected current trends related to consumer behavior -- onslaught of retro products and retro marketing generally, changes in behavior related to electronic marketplace, and stricter demands for flawlessly designed products and services. Each trend is described and attention is given to driving forces of these trends, the ways they can affect consumers' lives and how they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28643
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28643
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické tržiště v České republice a veřejné zakázky z pohledu dodavatele
Eva Chodorová -
Zadávání veřejných zakázek přes elektronická tržiště veřejné správy se zaměřením na veřejné zakázky malého rozsahu
Helena Minaříková -
Veřejné zakázky, elektronická tržiště veřejných zakázek
Šárka Polanská -
Strategická analýza konkrétního elektronického tržiště
Jaroslava Hybnerová -
Veřejné zakázky a elektronická tržiště.
Štěpán Kolář -
Možnosti využití elektronického tržiště v nákupní strategii na trzích organizací
Jiří Zezula -
Analýza elektronických tržišť v České republice
Jaroslava Horáková -
Analýza vývoje používání elektronického tržiště na Ministerstvu dopravy
Pavel Jahoda