Bc. Michaela Řeháková

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu

Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné marketingové strategie vybraného podnikatelského subjektu a navržení nové marketingové strategie na základě provedených analýz. Úvodní část diplomové práce bude zaměřena na teoretická východiska strategického marketingu a proces tvorby marketingové strategie. Praktická část práce obsahuje charakteristiku vybraného podnikatelského subjektu a zhodnocení současné …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is evaluate current marketing strategy of a selected business subject and to propose a new marketing strategy based on the performed analyzes. In the introductory part of the diploma thesis will be focus on the theoretical basis of strategic marketing and the process of creating a marketing strategy. The practical part of the work contains the characteristics of a selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Veronika Braciníková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management