Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Michaela Řeháková
Bc. Michaela Řeháková
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné marketingové strategie vybraného podnikatelského subjektu a navržení nové marketingové strategie na základě provedených analýz. Úvodní část diplomové práce bude zaměřena na teoretická východiska strategického marketingu a proces tvorby marketingové strategie. Praktická část práce obsahuje charakteristiku vybraného podnikatelského subjektu a zhodnocení současné …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is evaluate current marketing strategy of a selected business subject and to propose a new marketing strategy based on the performed analyzes. In the introductory part of the diploma thesis will be focus on the theoretical basis of strategic marketing and the process of creating a marketing strategy. The practical part of the work contains the characteristics of a selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xz5o0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Braciníková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová