Speciální potřeby žáka s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka – Mgr. Jana Imrichovská
Mgr. Jana Imrichovská
Bakalářská práce
Speciální potřeby žáka s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Special needs of students with impaired communication abilities in teaching foreign languages
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o speciálních vzdělávacích potřebách žáků s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka. Zabývá se tedy komunikací, jejím narušením, logopedickou intervencí a zaměřuje se i na specifika výuky cizího jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností. Práce přináší výsledky výzkumu zaměřeného na zjišťování nejčastějších obtíží těchto žáků v cizím jazyce a používání …víceAbstract:
My bachelor’s thesis deals with special educational needs of pupils with impaired communication abilities in foreign language classes. Therefore it focuses on communication, its distortion, logopedic intervention and the specificis of foreign langure teaching. The study presents the results of a research on the most frequent difficulties of these pupils in foreign language lessons, and on using of …víceKlíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby komunikace komunikační kompetence narušená komunikační schopnost cizí jazyk žák s narušenou komunikační schopnsotí na základní škole. Specific educational needs communication communication skills impaired communication skills foreign language pupil with impaired communication ability at primary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nzmmn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Připravenost pedagogů k edukaci žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách
Martina Ušatá -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková