Ethical Marketing in focusing on Greenwashing – Mgr. Darya Veryovkina
Mgr. Darya Veryovkina
Diplomová práce
Ethical Marketing in focusing on Greenwashing
Ethical Marketing in focusing on Greenwashing
Anotace:
Rozvoj tržní ekonomiky vyžaduje hlubší pochopení a praktickou implenetaci úkolů spojených s problémem greenwashingu v reklamě. Vědecké práce věnované systému řízení průmyslového podniku založeného na sociálně-etickém konceptu marketingu podle našeho názoru nestačí. Studie uvedené v odborné literatuře nevytvářejí systematický přístup ke studiu této problematiky. Mezi nedostatečně prozkoumané patří také …víceAbstract:
The development of a market economy requires a deeper understanding and practical implementation of the tasks associated with the problem of greenwashing in advertising. Scientific works devoted to the organization of an industrial enterprise management system based on the socio-ethical concept of marketing, in our opinion, is not enough. The studies presented in the specialized literature do not create …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/keumi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Frýda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró