Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center – Bc. Štěpánka Vaňková
Bc. Štěpánka Vaňková
Master's thesis
Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center
Marketing communication of regional volunteer centers
Abstract:
Vaňková, Š. Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci regionálních dobrovolnických center v České republice. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení regionálním dobrovolnickým centrům, které povedou ke zlepšení v oblasti marketingové komunikace. Tohoto cíle bylo dosaženo …moreAbstract:
Vaňková, Š. Marketing communication of regional volunteer centers. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. This thesis focuses on the marketing communication of regional volunteer centers in the Czech Republic. The main goal of the work is to propose recommendations to regional volunteer centers that will lead to improvements in the field of marketing communication. This goal was achieved on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Reader: Lenka Procházková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇKOVÁ, Štěpánka. \textit{Marketingová komunikace regionálních dobrovolnických center}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/3bnwts/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Komunikační nástroje pro Regionální dobrovolnické centrum pro Ústecký kraj
Matěj ŽALOUDEK -
Evaluace sociálně aktivizační služby pro seniory realizované regionálním dobrovolnickým centrem TOTEM, o.s.
Hana KŘÍŽOVÁ -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing
Jana Domináková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků