Interpréter en entreprise (élaboration d'un glossaire) – Anna MACÁKOVÁ
Anna MACÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Interpréter en entreprise (élaboration d'un glossaire)
Interpret in business (a glossary)
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide information about the theory of interpreting, to introduce the types of interpreting that can be encountered. Another aim is to create a glossary for interpreters and foreign language learners. The theoretical part explains the concept of interpreting, describes what qualities an interpreter should have, what are the differences between translation and …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je podat informace o teorii tlumočení, představit druhy tlumočení, se kterými je možné se setkat. Dalším cílem je utvořit glosář pro tlumočníky a pro studenty cizích jazyků. Teoretická část vysvětluje pojem tlumočení, popisuje, jaké vlastnosti by měl mít tlumočník, jaké jsou rozdíly mezi překladem a tlumočením. Dále představuje hlavní druhy tlumočení. Praktická část je tvořena …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Helena Horová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACÁKOVÁ, Anna. Interpréter en entreprise (élaboration d'un glossaire). Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - francouzština
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení informačního systému firmy působící v textilním průmyslu a službách a návrh změn
Marie Kratochvílová -
Návrh strategie vstupu ukrajinské oděvní firmy Yözh na unijní trh
Vladyslav Mohylat -
Návrh podnikatelského záměru vybrané firmy
Jana Šperková -
Dopady asijské konkurence na české firmy
Veronika Zvárová -
Dopady asijské konkurence na české firmy
Martin Zlatohlávek -
Textilní průmysl se zaměřením na výrobu přízí (případová studie firmy Dotex)
Adéla Bártová -
Dopady asijské konkurence na české firmy
Irena Doubková -
Nápady a principy udržitelného rozvoje v praxi malé oděvní firmy
Iva BURKERTOVÁ