Mgr. Martin Dolenský
Bachelor's thesis
Corporate identity JZD Kiters
Corporate identity JZD Kiters
Abstract:
Hlavním úkolem praktické části je vytvořit nový vizuální styl kitingářské skupiny JZD Kiters, kodifikovat jej pomocí grafického manuálu a na jeho základě pak navrhnout a realizovat webovou prezentaci. Teoretická část práce se zabývá hlavně corporate image a prostředky, které ji ovlivňují a vytvářejí, tedy zejména public relations, corporate identity, reklamou a corporate designem. V praktické části …moreAbstract:
The main goal of the practical part is to create a new visual style of the kiting group JZD Kiters, to codify it in the graphic manual and to make web presentation based on this manual. The theoretical part is dealing with the question of corporate design and instruments which create and influence it, especially public relations, corporate identity, advertisement and corporate design. In practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ol6ow/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2007
- Supervisor: Mgr. Lucie Wessely
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek