Bc. Karel Mareš

Master's thesis

Vliv reklamy na obsah médií

The influence of advertising on media content
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce je rozdělena do tří částí. První z nich obsahuje teoreticko-metodologické informace o vývoji, historii a základních pojmech reklamy. Analytická část obsahuje dotazníkový průzkum a expertní rozhovor vztahující se k zjištění informací, které jsou následně v poslední části práce – návrhové části práce ujednoceny do komplexního celku, který přináší pohled na současný stav médií …viac
Abstract:
This study is divided into three parts. The first one contains theoretical and methodological information on the evolution, history and basic concepts of advertising. The analytical part of the contains of a questionnaire survey and expert interview related to finding information that is then in the last part - the design part unification into a complex whole, which gives an insight into the current …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedúci: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication