Bc. Karel Mareš

Master's thesis

Vliv reklamy na obsah médií

The influence of advertising on media content
Abstract:
Předkládaná diplomová práce je rozdělena do tří částí. První z nich obsahuje teoreticko-metodologické informace o vývoji, historii a základních pojmech reklamy. Analytická část obsahuje dotazníkový průzkum a expertní rozhovor vztahující se k zjištění informací, které jsou následně v poslední části práce – návrhové části práce ujednoceny do komplexního celku, který přináší pohled na současný stav médií …more
Abstract:
This study is divided into three parts. The first one contains theoretical and methodological information on the evolution, history and basic concepts of advertising. The analytical part of the contains of a questionnaire survey and expert interview related to finding information that is then in the last part - the design part unification into a complex whole, which gives an insight into the current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication