Bc. Karel Mareš
Diplomová práce
Vliv reklamy na obsah médií
The influence of advertising on media content
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je rozdělena do tří částí. První z nich obsahuje teoreticko-metodologické informace o vývoji, historii a základních pojmech reklamy. Analytická část obsahuje dotazníkový průzkum a expertní rozhovor vztahující se k zjištění informací, které jsou následně v poslední části práce – návrhové části práce ujednoceny do komplexního celku, který přináší pohled na současný stav médií …víceAbstract:
This study is divided into three parts. The first one contains theoretical and methodological information on the evolution, history and basic concepts of advertising. The analytical part of the contains of a questionnaire survey and expert interview related to finding information that is then in the last part - the design part unification into a complex whole, which gives an insight into the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11076/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití ATL i BTL komunikace pro generaci Y.
Ethel Hammonsová -
Získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti ATL EUROPE, s.r.o.
Dominika Matysková -
Získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti ATL EUROPE, s.r.o.
Dominika Matysková -
Analysis of Cost Allocation Within ATL Telecommunication
Uzeyir Topchibashev