Vývoj tiskových agentur na území České republiky a Slovenska v letech 1989 - 2013 – Martin Steiner
Martin Steiner
Bakalářská práce
Vývoj tiskových agentur na území České republiky a Slovenska v letech 1989 - 2013
Development of News Agencies in the Czech Republic and Slovakia from 1989-2013
Anotace:
Cílem práce je zjistit hospodářsko-politické vlivy a příčiny odlišného vývoje tiskových agentur v České republice a na Slovensku po rozdělení Československa v roce 1993 až do současnosti. Práce analyzuje vývoj trhu agenturního zpravodajství, respektive tiskových agentur působících na území obou států v daném období, a to včetně okolností jejich vzniku či zániku, činnosti, vlastnické struktury, personálního …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the economic and political influences and causes of the different development of news agencies in the Czech and Slovak Republics since the split of Czechoslovakia in 1993. The thesis analyzes the development of the news agencies market; respectively news agencies operating in both countries in the given period, including the circumstances of their creation or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40134
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
- Vedoucí: Miroslav Ševčík
- Oponent: Ivana Pečinková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40134
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj tiskových agentur na území České republiky a Slovenska v letech 1989 - 2013
Martin Steiner -
Vzdělávání pracovníků ve vybraném podniku - Technologická agentura České republiky
Martin Pazdera -
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika a Rakouská republika
Ekaterina Gubanova -
Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika
Nikola Baumrukrová -
Práce z domova a možnosti jejího využití v prostředí komunikačních agentur České republiky
Renata Dusbabová -
Centrální nákupní agentura pro veřejný sektor jako možný krok k efektivnějšímu zadávání veřejných zakázek v České republice
Vendula Hubáčková -
Technologická agentura ČR - podpora vědy a výzkumu
Petra Nižňanská -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná