Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika – Bc. Nikola Baumrukrová
Bc. Nikola Baumrukrová
Diplomová práce
Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika
The Implementation of Relationship Marketing in Suzuki Czech Republic Corporation
Anotace:
Cílem práce je předložit návrh implementace strategie relationship marketingu do společnosti Suzuki Česká republika prostřednictvím několika inovativních řešení, skrze které se zvýší loajalita zákazníků k vybrané značce. V první, teoretické části, se zaobírá rozdíly a vymezení dvou odlišných pohledů na marketing, a to marketing tradiční a vztahový neboli relationship marketing. Praktická část aplikuje …víceAbstract:
Presented diploma thesis in the first theoretical part deals with the differences and definitions of two different views on marketing, so called traditional and relationship marketing. The practical part applies the found knowledge to the selected company and analyses the potential success of the strategy. The evaluation was performed based on analyses of the company's micro and macro environment and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Baumrukrová, Nikola. Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková