Ing. Huy Nguyen

Diplomová práce

Performance Marketing

Performance Marketing
Anotace:
Ultimate goal of the thesis is to analyse potential usage of Pay-per-click techniques in marketing and communication. Furthermore, to inquire, analyse and elaborate on marketing challenges, specifically on the concept of Click-Fraud in Pay-per-click advertising. Particularly, to categorize the types of click-fraud and click-fraud scenarios. This thesis accomplish these goals by examining available …více
Abstract:
Ultimate goal of the thesis is to analyse potential usage of Pay-per-click techniques in marketing and communication. Furthermore, to inquire, analyse and elaborate on marketing challenges, specifically on the concept of Click-Fraud in Pay-per-click advertising. Particularly, to categorize the types of click-fraud and click-fraud scenarios. This thesis accomplish these goals by examining available …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
  • Vedoucí: M.Sc. Anna Németh
  • Oponent: Ph.D. Prateek Kalia

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management

Práce na příbuzné téma