Ing. Huy Nguyen
Diplomová práce
Performance Marketing
Performance Marketing
Anotace:
Ultimate goal of the thesis is to analyse potential usage of Pay-per-click techniques in marketing and communication. Furthermore, to inquire, analyse and elaborate on marketing challenges, specifically on the concept of Click-Fraud in Pay-per-click advertising. Particularly, to categorize the types of click-fraud and click-fraud scenarios. This thesis accomplish these goals by examining available …víceAbstract:
Ultimate goal of the thesis is to analyse potential usage of Pay-per-click techniques in marketing and communication. Furthermore, to inquire, analyse and elaborate on marketing challenges, specifically on the concept of Click-Fraud in Pay-per-click advertising. Particularly, to categorize the types of click-fraud and click-fraud scenarios. This thesis accomplish these goals by examining available …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u4n84/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: M.Sc. Anna Németh
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková