Preference vybrané skupiny spotřebitelů ve spotřebě produktů cider a radler – Martin Pikl
Martin Pikl
Bachelor's thesis
Preference vybrané skupiny spotřebitelů ve spotřebě produktů cider a radler
Preferences of Selected Consumer Group in the Consumption of Cider and Radler Products
Anotácia:
Tato práce se zabývá analýzou preferencí studentů České zemědělské univerzity ve spotřebě cideru a radleru. Cílem je nalezení a následné vyhodnocení faktorů, které mohou výrazně ovlivňovat chování spotřebitele při spotřebě cideru a radleru. Práce je postavena na zpracování dat získaných na základě dotazníkového šetření. Teoretická část práce, sepsaná na základě odborné literatury a internetových zdrojů …viacAbstract:
This thesis deals with the analysis of preferences of students of the Czech University of Life Sciences in the consumption of cider and radler. The aim is to find and subsequently evaluate factors that can significantly affect the consumer's behaviour when consuming cider and radler. The thesis is based on the processing of data obtained from the questionnaire survey. The theoretical part, written …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIKL, Martin. \textit{Preference vybrané skupiny spotřebitelů ve spotřebě produktů cider a radler}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3ccixt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
On the Issue of Abortions in John Irving's The Cider House Rules in the Context of American Society
Veronika Soldánová -
Neo-Victorianism in John Irving's <I>Cider House Rules</I>
Nikola Havlová -
Marketingová komunikace značky Cider STEBOU
Sára Šťastná -
Marketingová komunikace značky Cider Stebou
Sára Šťastná -
Výroba a hodnotenie alkoholických nápojov typu cider
Daniel Seriš -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková -
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
Daniel Erben -
Projekt eventu Royal Dog Cider 2019
Kryštof Tomek
Názov
Vložil
Vložené
Práva