3d interaktivní počítačová hra pro děti předškolního věku – Bc. František Cisko
Bc. František Cisko
Diplomová práce
3d interaktivní počítačová hra pro děti předškolního věku
3d Interactive Computer Game for Preschool Children
Abstract:
This thesis describes development of computer game for kids ABC hrou, which was created to support Mráček facilitie and his activities with children. The goal is to varied time spent in the facility for children and help them to educate in a fun way. The individual subsections describe actual process of application development. Deeper is discusses implementation process of areas such as loading objects …víceAbstract:
Táto diplomová práca popisuje návrh a vývoj detskej počítačovej hry ABC hrou, ktorá vznikla na podporu zariadenia Mráček a jeho činností s deťmi. Cieľom hry je deťom spestriť čas strávený v zariadení a dopomôcť im k vzdelávaniu zábavnou formou. V jednotlivých podkapitolách sa opisuje samotný proces vývoja apliká-cie. Podrobnejšie sa rozoberajú implementačné spracovania oblastí ako sú napríklad načítavanie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mcnl8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2015
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: RNDr. Igor Chalás
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Technologie COM ve vývojovém nástroji Microsoft Visual Studio
Ondřej Bystrý -
Principy a postupy vytváření automatizovaných testů v MS Visual Studio 2012
Peter Zošiak -
Vytvořte editor kopenogramů jako plugin do vývojového prostředí Visual Studio
Yevgen Mirsha -
Podpora testování v Microsoft Visual Studio
Daniel Padevět -
Implementace podpory Spark View Engine do Visual Studio 201x
Karel Urbánek -
Využití grafiky GDI+ pro tvorbu GUI na platformě .NET Framework v prostředí MS Visual Studio
Slavomír GAJDOŠ -
Analýza možností získávání dat pro automatizované řízení ve hře Trackmania
Jozef Šranko -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko