3d interaktivní počítačová hra pro děti předškolního věku – Bc. František Cisko
Bc. František Cisko
Master's thesis
3d interaktivní počítačová hra pro děti předškolního věku
3d Interactive Computer Game for Preschool Children
Abstract:
This thesis describes development of computer game for kids ABC hrou, which was created to support Mráček facilitie and his activities with children. The goal is to varied time spent in the facility for children and help them to educate in a fun way. The individual subsections describe actual process of application development. Deeper is discusses implementation process of areas such as loading objects …moreAbstract:
Táto diplomová práca popisuje návrh a vývoj detskej počítačovej hry ABC hrou, ktorá vznikla na podporu zariadenia Mráček a jeho činností s deťmi. Cieľom hry je deťom spestriť čas strávený v zariadení a dopomôcť im k vzdelávaniu zábavnou formou. V jednotlivých podkapitolách sa opisuje samotný proces vývoja apliká-cie. Podrobnejšie sa rozoberajú implementačné spracovania oblastí ako sú napríklad načítavanie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mcnl8/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 2. 2015
- Supervisor: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Reader: RNDr. Igor Chalás
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Informatics / Computer Graphics
Theses on a related topic
-
Technologie COM ve vývojovém nástroji Microsoft Visual Studio
Ondřej Bystrý -
Principy a postupy vytváření automatizovaných testů v MS Visual Studio 2012
Peter Zošiak -
Vytvořte editor kopenogramů jako plugin do vývojového prostředí Visual Studio
Yevgen Mirsha -
Podpora testování v Microsoft Visual Studio
Daniel Padevět -
Implementace podpory Spark View Engine do Visual Studio 201x
Karel Urbánek -
Využití grafiky GDI+ pro tvorbu GUI na platformě .NET Framework v prostředí MS Visual Studio
Slavomír GAJDOŠ -
Analýza možností získávání dat pro automatizované řízení ve hře Trackmania
Jozef Šranko -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko