Blanka Martinů

Bakalářská práce

Zavedení výrobku na trh - sirupy Essence

The Product Launch on the Market - Syrups Essence
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat chyby, které nastaly při zavádění výrobků, sirupů Essence, na trh a poté navrhnout takové marketingové prostředky, které by firmě Podravka Lagris a. s. mohly pomoci zvýšit úspěšnost prodeje. Práce je sestavena ze dvou oddílů, a to teoretického a praktického. Teoretická část obsahuje vysvětlení marketingových témat, které se v bakalářské práci objevují, a …více
Abstract:
This thesis aims to identify mistakes that occurred during the implementation of syrups Essence products on the market, and then propose a marketing means that could help the company Podravka - Lagris to increase sales success. The work consists from two parts, namely the theoretical part and the practical part. The theoretical section explains the marketing themes that appear in the thesis, particularly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jarmila Příplatová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Martinů, Blanka. Zavedení výrobku na trh - sirupy Essence. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe