ZKOUMÁNÍ VNÍMÁNÍ A ZNÁZORNĚNÍ POJMŮ U ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ UMĚLECKÉ ŠKOLY – Lukáš LERCH
Lukáš LERCH
Master's thesis
ZKOUMÁNÍ VNÍMÁNÍ A ZNÁZORNĚNÍ POJMŮ U ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ UMĚLECKÉ ŠKOLY
Research on how students of basic art school percept and represent concepts
Anotácia:
Diplomová práce navazuje na didaktickou analýzu nefigurativního výtvarného vyjádření pojmů emocí u jedenáctiletých dětí prováděnou Janem Slavíkem, Marií Fulkovou a Jindřichem Lukavským. Zadání původního výzkumu je upraveno a výsledné poznatky jsou porovnávány s výsledky vzorové studie z roku 2006. Teoretická část se zaměřuje především na propojení s psychologií. V praktické části se pomocí statistických …viacAbstract:
This thesis refers to a didactic analysis dealing how the terms of emotions are interpreted by children in the age of eleven using nonfigurative art carried out by Jan Slavík, Marie Fulková and Jindřich Lukavský. Enterings of the original research are modified and the resulting findings are compared with the results of the sample study carried out in 2006. The theoretical part of this thesis is focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2012
Zverejniť od: 14. 7. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedúci: Mgr. Jindřich Lukavský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LERCH, Lukáš. ZKOUMÁNÍ VNÍMÁNÍ A ZNÁZORNĚNÍ POJMŮ U ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ UMĚLECKÉ ŠKOLY. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.7.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 7. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Ps-VV
Práce na příbuzné téma
-
Strategie akčního umění jako prostředek kompenzace krize dětského výtvarného projevu
Monika LUKÁŠKOVÁ -
Artefiletické metody jako prostředkem kompenzace krize dětského výtvarného projevu v inkluzivní třídě
Dominika BLAHOVCOVÁ -
Krize ve výtvarném projevu dětí a její předcházení v pedagogické praxi
Pavlína Prudilová -
Možnosti kompenzace nespokojenosti a krize dětského výtvarného projevu pomocí artefiletických intervencí
Patricie PLEYEROVÁ -
Krize dětského výtvarného projevu a možnosti jejího překonávání.
Eliška FLAŠKOVÁ -
Metodická podpora kresby lidské postavy na 1. stupni ZŠ v kontextu krizového období dětského výtvarného projevu
Markéta PEICHLOVÁ -
Autorská kniha - Vývoj výtvarného projevu
Barbora Theodora ČERNICKÁ -
Bezděčné umění - Interpretace v souvislosti abstraktního umění
Markéta JORDOVÁ