Interkulturní management v podnikání – Ing. Tereza Jombíková
Ing. Tereza Jombíková
Diplomová práce
Interkulturní management v podnikání
Intercultural management in business
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice interkulturního managementu v souvislosti mezinárodní kooperace v oblasti obchodu. Cílem je vymezení kulturních rozdílů v namátkově vybraných státech a znázornění objemu vývozu moštových jablek do německé společnosti. Práce je rozčleněna do dvou hlavních úseků. V teoretické části jsou charakterizovány základní poznatky a shrnuty odlišnosti čínské, izraelské …víceAbstract:
This diploma thesis elaborates upon the inter-cultural management within the sphere of international cooperation in business. The goal is to define the cultural differences in randomly selected countries along with using volume figures of juice apple import to a german company. The work is divided into two main sections. Within the theoretical part there are essential findings and summarization of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Helena Žuková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jombíková, Tereza. Interkulturní management v podnikání. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová -
Národní a kulturní zvyklosti Egypta a jejich vliv na obchodní jednání
Lenka Hluchníková -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující mezinárodní obchodní jednání
Jana Puchernová -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující obchodní jednání a podnikání českých obchodníků a manažerů
Karolína Vacková -
Kulturní zvyklosti Indie a jejich vliv na obchodní jednání
Tereza Kazimourová -
Kulturní standarty a jejich vliv na obchodní jednání
Alina Umarova -
Srovnání obchodního prostředí a jednání v České republice a v Ruské federaci v kontextu mezikulturních rozdílů
Simona Pokorová -
Aspekty mezinárodního obchodního jednání z hlediska demografických rozdílů
Jakub Gsela