Charakteristika podniku a jeho marketingová strategie – Sharon Moscato
Sharon Moscato
Bakalářská práce
Charakteristika podniku a jeho marketingová strategie
Characteristics of a company and its marketing strategy
Anotace:
Pro podniky, zabývající se pohostinskou činností a sídlící na vesnicích či menších městech je náročné udržet si v dnešní době své místo na trhu. Takovým podnikům čím dál více konkurují pohostinská zařízení z větších měst. Tato práce si bere za cíl vybrat jeden takový podnik, provést analýzu jeho podnikání a navrhnout postupy a metody, které by mu pomohli k zvýšení konkurenceschopnosti.V práci je nejprve …víceAbstract:
For companies entrepreneuring in hospitality which are doing their business in small towns is very complicated to hold their place on market. These firms face growing competition from bigger towns. This thesis's goal is to choose one company, do analysis of their business and create set of recommendations and suggestions to increase its competitiveness level.First part deals with theoretical study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11973
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Analysis of the International Trade Strategy of a Selected Company
Lucie Horáková -
Marketing analysis of selected company - Vietnamese dairy company Vinamilk
Huyen Linh Pham -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi
Název
Vložil
Vloženo
Práva