Edukace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole a alternativní škole – Bc. Lucie Jakešová
Bc. Lucie Jakešová
Diplomová práce
Edukace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole a alternativní škole
Education of pupils with specific learning disorders in the primary school and alternative school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickými poruchami učení a alternativním vzděláváním. Tato práce je zaměřena na Montessori systém. Cílem je srovnat přístup k dětem se specifickými poruchami učení na běžné základní škole s přístupem v Montessori třídě.Abstract:
This thesis is about specific learning disabilities and an alternative education. That is also the reason why is focused on Montessori system. The aim of this project is to compare an attitude to pupils with special learning disabilities at the basic school with an attitude in Montessori class.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rmz4b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Vliv aspektů Montessori pedagogiky v předškolním vzdělávání se zaměřením na vybrané MŠ v oblasti Zlínského kraje
Magdaléna Němcová -
Montessori principy ve vybrané mateřské škole
Monika Dvořáčková -
Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti
Magdalena Kupcová -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání
Veronika VRÁTNÁ -
Rodiče předškolních dětí a jejich preference ve vzdělávání dětí v klasických, Montessori a lesních mateřských školách.
Markéta TŘEŠŇÁKOVÁ -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová