Součinnost rodiny a školy při rozvoji žáka primární školy – Aneta MYSLIVCOVÁ
Aneta MYSLIVCOVÁ
Diplomová práce
Součinnost rodiny a školy při rozvoji žáka primární školy
Cooperation of the family and school in the development of primary school pupils
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je představit podstatu a význam spolupráce rodiny a školy, její vliv na rozvoj žáka na 1. stupni základních škol. Teoretická část je zaměřena na vyznám rodiny v rámci rozvoje dítěte na 1. stupni. Dále je zde vyobrazena její historie, která je spojena s jejím vývojem a funkcemi, které se v průřezu let proměňovaly. Je zde vymezen i význam školy, její funkce a obsah primárního …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to introduce a fundamental and importance of families and school cooperation, its effect on a pupil´s development at a primary school. The theoretic part is focused on an importance of a family within the child´s development at a primary school. Furthermore, there is depicted its history which is connected with its development and functions that have been changed during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MYSLIVCOVÁ, Aneta. Součinnost rodiny a školy při rozvoji žáka primární školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Spolupráce rodiny a školy v primárním vzdělávání
Kristina TUHÁRSKA -
Přírodovědné experimenty v preprimárním a primárním vzdělávání
Martina Vlková -
Komunikace učitele a rodiče - podpora pro rozvoj žáka primární školy
Dominika PROVÁZKOVÁ STOLINSKÁ -
Komunikace soukromé inovativní školy s využitím Facebooku
Martin Bednařík -
Struktury verbální komunikace na primární škole
Marta ROČKOVÁ -
Možnosti využití didaktických her na rozvoj vyjadřování a komunikace
Renata Efenberková -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová
Název
Vložil
Vloženo
Práva