Využití grafického enginu ve virtuální realitě – Bc. Vladimír Hynek
Bc. Vladimír Hynek
Diplomová práce
Využití grafického enginu ve virtuální realitě
Graphics Engine in Virtual Reality
Anotace:
Text této práce se zabývá využitím grafického enginu pro tvorbu aplikací ve virtuální realitě. Konkrétně se jedná o propojení Java Monkey Enginu s optickým systémem pro snímání pohybu OptiTrack a stereoskopickou projekční stěnou. Použitelnost prezentovaných postupů je ověřena v ukázkové aplikaci, která uživateli umožňuje hrát jednoduchou hru ve virtuální realitě.Abstract:
The text of this thesis deals with usage of graphics engine for creation of applications in virtual reality. More concretely, it is concerning the connection of Java Monkey Engine to an optical motion capture system called OptiTrack and to a stereoscopic projection screen. Usability of the presented methods is proven by sample application that enables the user to play a simple game in virtual reality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fkctf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
- Oponent: RNDr. Jan Flasar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využití pohybového snímače Kinect ve virtuální realitě
Michal Vinkler -
Využití pohybového snímače Kinect ve virtuální realitě
Michal Vinkler