Bc. Vladimír Hynek

Diplomová práce

Využití grafického enginu ve virtuální realitě

Graphics Engine in Virtual Reality
Anotace:
Text této práce se zabývá využitím grafického enginu pro tvorbu aplikací ve virtuální realitě. Konkrétně se jedná o propojení Java Monkey Enginu s optickým systémem pro snímání pohybu OptiTrack a stereoskopickou projekční stěnou. Použitelnost prezentovaných postupů je ověřena v ukázkové aplikaci, která uživateli umožňuje hrát jednoduchou hru ve virtuální realitě.
Abstract:
The text of this thesis deals with usage of graphics engine for creation of applications in virtual reality. More concretely, it is concerning the connection of Java Monkey Engine to an optical motion capture system called OptiTrack and to a stereoscopic projection screen. Usability of the presented methods is proven by sample application that enables the user to play a simple game in virtual reality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
  • Oponent: RNDr. Jan Flasar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma