Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino – Lucie Podolová
Lucie Podolová
Bachelor's thesis
Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino
Blog as a Tool of Marketing Communication of Notino
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o blogu Notino jako marketingově-komunikačním nástroji dané společnosti na českém trhu. Cílem práce je zmapovat vývoj blogu Notino a na základě zjištěných poznatků o současném stavu navrhnout plauzibilní doporučení potenciálně ve-doucí ke zvýšení čtenosti a efektivity blogu. V teoretické části jsou představeny teoreticko-historické aspekty blogů a možné role blogu v …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with blogging as a tool of marketing communication of Notino in the Czech market. The aim of the thesis is to propose plausible recommendations in order to increase the blog's popularity and effectiveness, based on its evolution and current sta-tus. The first part introduces theoretical and historical aspects of blogs and their potential role in corporate marketing-communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODOLOVÁ, Lucie. \textit{Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/3dk23k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Podolová, Lucie. Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza vnímání blogů v online prostředí
Iveta Tománková -
Fenomén blogování v ČR na příkladu založení a rozvoje zájmového blogu
Anna Horáková -
Rozbor využití Google Analytics v Hotelu Botanique
Štěpán Konečný -
Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu
Hana HOUŠŤOVÁ -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Použitie Google aplikácií a nástrojov v podniku
Dávid Fiala -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová