Lucie Podolová

Bachelor's thesis

Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino

Blog as a Tool of Marketing Communication of Notino
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o blogu Notino jako marketingově-komunikačním nástroji dané společnosti na českém trhu. Cílem práce je zmapovat vývoj blogu Notino a na základě zjištěných poznatků o současném stavu navrhnout plauzibilní doporučení potenciálně ve-doucí ke zvýšení čtenosti a efektivity blogu. V teoretické části jsou představeny teoreticko-historické aspekty blogů a možné role blogu v …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with blogging as a tool of marketing communication of Notino in the Czech market. The aim of the thesis is to propose plausible recommendations in order to increase the blog's popularity and effectiveness, based on its evolution and current sta-tus. The first part introduces theoretical and historical aspects of blogs and their potential role in corporate marketing-communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Podolová, Lucie. Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications