Markéta Myšková

Master's thesis

Segmentace trhu dekorativní kosmetiky

Segmentation of the colour cosmetics market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je odkrýt segmenty, které se pohybují na trhu dekorativní kosmetiky v České republice. Tyto segmenty odkrýt na základě jejich podobností a odlišností, které jsou pro ně charakteristické. V poslední řadě navrhnout vhodný marketingový přístup odkrytým segmentům. Nejprve jsou v teoreticko-metodologické části vymezeny základní pojmy a přístupy segmentace trhu a následně je uvedena …more
Abstract:
The aim of this thesis is to uncover segments that are moving on the colour cosmetics market in the Czech Republic. These segments are based on their similarities and differences that characterize them. Finally, propose an appropriate marketing approach to uncovered segments. First, the basic concepts and approaches of market segmentation are defined in the theoretical and methodological part, followed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77414