Bc. Noemi Dvořáčková

Master's thesis

Komunikační strategie výrobce přírodních svíček

Communication Strategy of a Natural Candle Producer
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček. Práce je rozdělena do tří částí, obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou představena východiska, ze kterých je možné v dalších dvou částech vycházet, jsou definována specifika pro marketing malých podniků a jsou představeny kroky, které vedou k vytvoření komunikační strategie …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on design of marketing communication strategy for a small producer of natural candles. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the project. The first section defines the theoretical framework of the issue - specifics of small business marketing and steps to be followed while creating marketing communication strategy. In following practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dvořáčková, Noemi. Komunikační strategie výrobce přírodních svíček. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe