Bc. Noemi Dvořáčková

Diplomová práce

Komunikační strategie výrobce přírodních svíček

Communication Strategy of a Natural Candle Producer
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro malého výrobce přírodních svíček. Práce je rozdělena do tří částí, obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou představena východiska, ze kterých je možné v dalších dvou částech vycházet, jsou definována specifika pro marketing malých podniků a jsou představeny kroky, které vedou k vytvoření komunikační strategie …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on design of marketing communication strategy for a small producer of natural candles. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the project. The first section defines the theoretical framework of the issue - specifics of small business marketing and steps to be followed while creating marketing communication strategy. In following practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dvořáčková, Noemi. Komunikační strategie výrobce přírodních svíček. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace