BcA. Michal Penxa
Master's thesis
Videohra a rozhraní
Videogame and User Interface
Anotácia:
Náplní této práce je zhotovení autorské videohry na tému Jánošík. Teoretická práce zahrnuje definici, stručnou historii a psychologii plošinových videoher i inspirace a zajímavé současně tituly her v této oblasti. Cílem práce je vyprávět staré pověsti a legendy pomoci autorské videohry, inspirované starou slovenskou knižní kresbou. Praktická část popisuje postup od prvních nápadů přes první pokusy …viacAbstract:
The content of this diploma thesis is the creation of an author's video game on the theme of Jánošík. The theoretical work includes the definition, brief history and psycholo-gy of platform video games as well as inspirations and interesting types of games in this area. The aim of the work is to tell old legends and myths with the help of an author's vi-deo game, inspired by old Slovak book drawings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Penxa, Michal. Videohra a rozhraní. Zlín, 2020. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Práce na příbuzné téma
-
Využití 3D modelování v počítačových hrách
Jan Voldřich