Model pravidelného vyhodnocení obchodně-provozních ukazatelů vybraného portfolia služeb ve společnosti Mediaservis – Bc. Dominik Hlavatý
Bc. Dominik Hlavatý
Bakalářská práce
Model pravidelného vyhodnocení obchodně-provozních ukazatelů vybraného portfolia služeb ve společnosti Mediaservis
Regular Evaluation Model of the Business-Operational Factors in the Mediaservis Company Service Portfolio
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje společnosti Mediaservis. Je zaměřena na vyhodnocení dat této společnosti, získaných díky poskytování poštovních služeb. Sestavuje model pravidelného vyhodnocení obchodně-provozních ukazatelů a snaží se navrhnout možnosti jejich využití pro management této společnosti.Abstract:
This Bachelor thesis deals with the Mediaservis Company. It focuses on the evaluation of the data from this company, obtained through providing of the postal services. It compiles regular evaluation model of the business-operational factors and tries to suggest the possibilities of their use for management of this company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVATÝ, Dominik. \textit{Model pravidelného vyhodnocení obchodně-provozních ukazatelů vybraného portfolia služeb ve společnosti Mediaservis}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/3drfbo/.
Jak správně citovat práci
Hlavatý, Dominik. Model pravidelného vyhodnocení obchodně-provozních ukazatelů vybraného portfolia služeb ve společnosti Mediaservis. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis
Tereza Šubová -
Návrh efektivní doručovací sítě společnosti Mediaservis na území města Pardubice
Iva Lohynská -
Kritické zhodnocení nabízeného portfolia a možnosti jeho rozvoje u poštovního operátora Mediaservis
Iva Lohynská -
Analýza konkurence na trhu adresné distribuce listovních zásilek
Jana Haklová