Srovnání efektivity vyučovacích metod ve výuce anglického jazyka v klasické škole a ve škole s prvky daltonského plánu – Mgr. Zuzana Krejčová
Mgr. Zuzana Krejčová
Diplomová práce
Srovnání efektivity vyučovacích metod ve výuce anglického jazyka v klasické škole a ve škole s prvky daltonského plánu
Comparison of teaching methods effectiveness of English language at classic school and at school with the elements of Dalton plan
Anotace:
Diplomová práce „Srovnání efektivity vyučovacích metod ve výuce anglického jazyka v klasické škole a ve škole s prvky daltonského plánu“ pojednává o současných vyučovacích metodách, vyučovacích metodách anglického jazyka a alternativním způsobu výuky – metodě Dalton a použití této metody v rámci hodin anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část práce obsahuje definice a klasifikace …víceAbstract:
Diploma thesis „Comparison of teaching methods effectiveness of English language at classic school and at school with the elements of Dalton plan“ deals with the summary of teaching methods, teaching methods of English language and alternative teaching method – Dalton and its using within the English lesson at the basic school. The theoretical part includes the definition and classification of teaching …víceKlíčová slova
Vyučovací metody vyučovací metody anglického jazyka metoda Dalton základní škola klasická základní škola s prvky daltonského plánu efektivita vyučovacích metod. Teaching methods teaching methods of English language method Dalton classic basic school basic school using the elements of Dalton plan effectiveness of teaching methods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sqgl3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2009
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČOVÁ, Zuzana. \textit{Srovnání efektivity vyučovacích metod ve výuce anglického jazyka v klasické škole a ve škole s prvky daltonského plánu}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/3dw8t7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Using Literature in ELT in the Basic School
Helena Skalová -
Using Dialogue Journals in Basic School to Enhance English Language Learning
Soňa Remiášová -
Srovnání efektivity výuky biologie prostřednictvím angažovaného učení a daltonského plánu na ZŠ Horácké náměstí v Brně
Nikola Hortvíková -
Výuka anglického jazyka na druhém stupni ZŠ formou vybraných skupinových vyučovacích metod
Cristina Blessano -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
The approaches and methods used during online teaching: developing speaking skills
Pavlína Jabůrková -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová