Bc. Eva Hanzelková, BA (Hons)

Master's thesis

Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.

The Role of Emotions in Marketing Communication of Laboratory Equipment Distributor P-LAB a.s.
Abstract:
Hovoříme-li o modelu firemního nákupního chování, má se obvykle za to, že se rozhodo-vání profesionálních nákupčích a vedoucích pracovníků zakládá výhradně na důsledné kognitivní analýze. Výzkumy však prokázaly, že i emocionální složky v B2B hrají vý-znamnou roli. Tato práce podrobně zkoumá emoční vlivy na profesionální firemní nákup a rozhodovací proces v oblasti distribuce laboratorního vybavení …more
Abstract:
When we speak about company shopping behaviour model, usual opinion is, that decision making of profesional buyers and leading managers is based exclusively on therill cognitive analysis. Researches however showed, that emotional part have a significant role. This thesis research in detail emotional influence on profesional company purchases and decision making in area of distribution of laboratory …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hanzelková, Eva. Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications