Firemní komunikace ve vybrané společnosti – Barbora Homolová
Barbora Homolová
Bachelor's thesis
Firemní komunikace ve vybrané společnosti
Corporate communication in a selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá systémem interní komunikace ve společnosti SUNDISK s.r.o. Cílem práce je provést zhodnocení současného stavu interní komunikace a navrhnout možné změny v oblasti interní komunikace a doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti stálých i sezonních pracovníků společnosti. Na začátku práce jsou vymezena teoretická východiska vztahující se k uvedené problematice. Následují definice …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with the topic of the intern communication in the company SUNDISK s.r.o. The objective is to create an analysis of the current state of intern communication and to find and suggest possible changes and recommendations in the area of intern communication leading to higher satisfaction of both full-time and part-time employees of the company. At the beginning of the thesis there …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2020
- Vedúci: doc. Ing. Kateřina Maršíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Homolová, Barbora. Firemní komunikace ve vybrané společnosti. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Manažerská komunikace se zaměstnanci v období restrukturalizace firmy
Barbora Tyglová -
Návrh inovace vnitřní komunikace se zaměstnanci při využití online nástrojů.
Ivana Korousová -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova -
Interní komunikace ŠKODA AUTO se zaměstnanci
Dominika Králová -
Interní komunikace se zaměstnanci Škoda Auto, a. s.
Lucie Horáková -
E-learning pro zvyšování kvalifikace zaměstnanců v záležitosti komunikace se zákazníky
Stanislav Konopásek -
Role zaměstnaneckého časopisu v rámci komunikace firmy se svými zaměstnanci
Kristina Kolovrátková