Systém využití sociálních sítí pro pobočku společnosti Auto Kelly – Šárka Povýšilová
Šárka Povýšilová
Bachelor's thesis
Systém využití sociálních sítí pro pobočku společnosti Auto Kelly
The Social Networking System for the Local Auto Kelly Office
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout systém využití sociálních sítí pro firmu Auto Kelly v rámci marketingu. Vytvořit systém účinný na využívání sociálních sítí a popřípadě navrhnout možnosti zlepšení jejich dosavadního působení na sociálních sítí. Teoretická část práce se zabývá online marketingem, sociálními sítěmi Facebook a Instagram. V metodologické části jsou uvedené metody, které byly …moreAbstract:
The main aim of this thesis was to design a social networking system for the local Auto Kelly office in marketing. Create a system that is effective for the use of social networks and propose some ways to improve their existing impact on social networks. The theoretical part deals with online marketing, social networks Facebook and Instagram. In the methodological part are mentioned methods that were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan LAVRINČÍK, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POVÝŠILOVÁ, Šárka. \textit{Systém využití sociálních sítí pro pobočku společnosti Auto Kelly}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc, Moravian Business College Olomouc. 2020. Available from: https://theses.cz/id/3e3j0w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Povýšilová, Šárka. Systém využití sociálních sítí pro pobočku společnosti Auto Kelly. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights