Systém využití sociálních sítí pro pobočku společnosti Auto Kelly – Šárka Povýšilová
Šárka Povýšilová
Bakalářská práce
Systém využití sociálních sítí pro pobočku společnosti Auto Kelly
The Social Networking System for the Local Auto Kelly Office
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout systém využití sociálních sítí pro firmu Auto Kelly v rámci marketingu. Vytvořit systém účinný na využívání sociálních sítí a popřípadě navrhnout možnosti zlepšení jejich dosavadního působení na sociálních sítí. Teoretická část práce se zabývá online marketingem, sociálními sítěmi Facebook a Instagram. V metodologické části jsou uvedené metody, které byly …víceAbstract:
The main aim of this thesis was to design a social networking system for the local Auto Kelly office in marketing. Create a system that is effective for the use of social networks and propose some ways to improve their existing impact on social networks. The theoretical part deals with online marketing, social networks Facebook and Instagram. In the methodological part are mentioned methods that were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan LAVRINČÍK, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Povýšilová, Šárka. Systém využití sociálních sítí pro pobočku společnosti Auto Kelly. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová
Název
Vložil
Vloženo
Práva