Sociální sítě a jejich role v ORM restaurací – Lenka Blahoutová
Lenka Blahoutová
Diplomová práce
Sociální sítě a jejich role v ORM restaurací
Social Networks and their Role in Online Restaurant Reputation Management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem sociálních sítí z hlediska jejich možného vlivu na online reputation management stravovacích zařízení typu restaurace. Tato problematika je v současnosti velmi aktuální, neboť stále více subjektů v cestovním ruchu využívá k propagaci a komunikaci s veřejností sociální sítě. Cílem této diplomové práce je zhodnotit vliv sociálních sítí na reputaci vybraných stravovacích …víceAbstract:
The master's thesis studies the topic of social networks in terms of their possible influence on the online reputation management of restaurants. This issue is very up to date, as more and more facilities in the tourism industry use social networks for promotion and communication with the public. The aim of this thesis is to evaluate the influence of social networks on the reputation of selected restaurants …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89284
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89284
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Natálie Volfová -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Online reputační management v hotelovém odvětví
Kateřina Hroudová -
Analýza online reputačného managementu vo vybranom hoteli
Zuzana Michalková -
Využití online reputačního managementu v rámci vybraných hotelů
Veronika Dvořáková