Psychologické základy marketingu – Bc. Yelena Grebenkina
Bc. Yelena Grebenkina
Bachelor's thesis
Psychologické základy marketingu
Psychological foundations of the marketing
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá psychologickými aspekty v marketingové komunikaci. Teoretická část práce na začátku definuje pojem marketing, vysvětluje termín komunikační mix a podrobně uvádí jeho nástroje. Dále se zaměřuje na psychologické aspekty, zejména smyslové vnímání a jeho složky, psychologii barev a její působení na člověka a ukazuje, jak úzce jsou propojené pozornost, paměť, motivace a emoce …viacAbstract:
This thesis deals with psychological aspects of marketing communication. The thesis is divided into two parts. Theoretical part starts with the explanation of the concept of marketing and communication mix and describes in detail its tools. It also deals with psychological aspects, particularly sensory perceptions and theircomponents. This part includes description of psychology of colors and the way …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o3ubv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedúci: prof. PhDr. Jiří Straus, DrSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Talentové TV pořady, medializace, marketizace a celebritizace - komparace ČS Superstar a Česko Slovensko má talent
My Huyen Truong -
Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků
Barbora Vanišová