David DOČEKAL

Bachelor's thesis

Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool

User friendly Problem Panagement Tool
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření aplikace pro evidenci problémů v IT prostředí. Aplikace eviduje organizace, IT systémy, lidské zdroje a jejich strukturu. Problém je reprezentován záznamem zvaným tiket který obsahuje veškerou historii problému a jeho řešení. Optimalizované vyhledávání v tiketech usnadňuje řešení opakujících se problémů, tvorbu statistik a obecný přehled o stavu infrastruktury …viac
Abstract:
Tool helps IT technicians and managers in problem management area. It holds structured overview of organizations and their IT systems, human resources and problems in IT environment. Problem is represented in application as Ticket. Ticket stores all details of problem including solution with progress documented. Tool supports detailed searches and generates statistics.
 

Kľúčové slová

Tiket Problem management
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2012
Zverejniť od: 10. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Jan Outrata, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOČEKAL, David. Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.1.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 1. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakulta

PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC

Faculty of Science

Bachelor programme / odbor:
Computer Science / Applied Computer Science

Práce na příbuzné téma