David DOČEKAL
Bachelor's thesis
Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool
User friendly Problem Panagement Tool
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření aplikace pro evidenci problémů v IT prostředí. Aplikace eviduje organizace, IT systémy, lidské zdroje a jejich strukturu. Problém je reprezentován záznamem zvaným tiket který obsahuje veškerou historii problému a jeho řešení. Optimalizované vyhledávání v tiketech usnadňuje řešení opakujících se problémů, tvorbu statistik a obecný přehled o stavu infrastruktury …moreAbstract:
Tool helps IT technicians and managers in problem management area. It holds structured overview of organizations and their IT systems, human resources and problems in IT environment. Problem is represented in application as Ticket. Ticket stores all details of problem including solution with progress documented. Tool supports detailed searches and generates statistics.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2012
Accessible from:: 10. 1. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Outrata, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOČEKAL, David. Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.1.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 1. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Computer Science / Applied Computer Science
Theses on a related topic
-
Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool
David DOČEKAL