Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool – David DOČEKAL
David DOČEKAL
Bakalářská práce
Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool
User friendly Problem Panagement Tool
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření aplikace pro evidenci problémů v IT prostředí. Aplikace eviduje organizace, IT systémy, lidské zdroje a jejich strukturu. Problém je reprezentován záznamem zvaným tiket který obsahuje veškerou historii problému a jeho řešení. Optimalizované vyhledávání v tiketech usnadňuje řešení opakujících se problémů, tvorbu statistik a obecný přehled o stavu infrastruktury …víceAbstract:
Tool helps IT technicians and managers in problem management area. It holds structured overview of organizations and their IT systems, human resources and problems in IT environment. Problem is represented in application as Ticket. Ticket stores all details of problem including solution with progress documented. Tool supports detailed searches and generates statistics.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2012
Zveřejnit od: 10. 1. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Outrata, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOČEKAL, David. Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.1.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 1. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool
David DOČEKAL