David DOČEKAL

Bakalářská práce

Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool

User friendly Problem Panagement Tool
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření aplikace pro evidenci problémů v IT prostředí. Aplikace eviduje organizace, IT systémy, lidské zdroje a jejich strukturu. Problém je reprezentován záznamem zvaným tiket který obsahuje veškerou historii problému a jeho řešení. Optimalizované vyhledávání v tiketech usnadňuje řešení opakujících se problémů, tvorbu statistik a obecný přehled o stavu infrastruktury …více
Abstract:
Tool helps IT technicians and managers in problem management area. It holds structured overview of organizations and their IT systems, human resources and problems in IT environment. Problem is represented in application as Ticket. Ticket stores all details of problem including solution with progress documented. Tool supports detailed searches and generates statistics.
 

Klíčová slova

Tiket Problem management
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2012
Zveřejnit od: 10. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Outrata, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOČEKAL, David. Uživatelsky nenáročný Problem Management Tool. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.1.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 1. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma