Barbora Brusová

Diplomová práce

Hodnocení efektivnosti marketingových kampaní na sociálních sítích vybrané společnosti

Evaluation of the Efficiency of Selected Marketing Campaigns on Social Media Networks
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením marketingové kampaně na sociálních médiích pomocí Integrated Evaluation Framework, který vyvinula Association for Measurement and Evaluation of Communication. Jedná se o univerzální hodnotící rámec sloužící k plánování a měření komunikace. Tento přístup aplikuji na vybranou marketingovou kampaň chytrých hodinek, která byla komunikována na Facebooku a Instagramu …více
Abstract:
The Master’s Thesis is devoted to evaluating marketing campaigns on social media networks through the Integrated Evaluation Framework developed by the Association for Measurement and Evaluation of Communication. The framework constitutes a universal evaluation framework intended for planning and measuring communication. I have applied the approach to the selected smartwatch campaign communicated on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Petra Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83535