Tereza Černá

Master's thesis

Marketingová strategie Tierra Verde

Marketing Strategy of Tierra Verde
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii Tierra Verde, česko-slovenského výrobce ekologických pracích a čistících prostředků a kosmetiky, a navrhnout doporučení na základě monitoringu sekundárních zdrojů, kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření a analýzy marketingové strategie společnosti. Kvantitativní výzkum se zabývá nákupním chováním a spotřebitelskými preferencemi stávajících …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing strategy of Tierra Verde, a Czech-Slovak producer of ecological detergents, cleaning products and cosmetics, and to propose recommendations based on the monitoring of secondary sources, quantitative research in the form of a questionnaire survey and analysis of the company's marketing strategy. The quantitative research focuses on the purchasing behaviour …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89207