Tereza Černá

Diplomová práce

Marketingová strategie Tierra Verde

Marketing Strategy of Tierra Verde
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii Tierra Verde, česko-slovenského výrobce ekologických pracích a čistících prostředků a kosmetiky, a navrhnout doporučení na základě monitoringu sekundárních zdrojů, kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření a analýzy marketingové strategie společnosti. Kvantitativní výzkum se zabývá nákupním chováním a spotřebitelskými preferencemi stávajících …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing strategy of Tierra Verde, a Czech-Slovak producer of ecological detergents, cleaning products and cosmetics, and to propose recommendations based on the monitoring of secondary sources, quantitative research in the form of a questionnaire survey and analysis of the company's marketing strategy. The quantitative research focuses on the purchasing behaviour …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89207