Tereza Černá
Diplomová práce
Marketingová strategie Tierra Verde
Marketing Strategy of Tierra Verde
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii Tierra Verde, česko-slovenského výrobce ekologických pracích a čistících prostředků a kosmetiky, a navrhnout doporučení na základě monitoringu sekundárních zdrojů, kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření a analýzy marketingové strategie společnosti. Kvantitativní výzkum se zabývá nákupním chováním a spotřebitelskými preferencemi stávajících …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing strategy of Tierra Verde, a Czech-Slovak producer of ecological detergents, cleaning products and cosmetics, and to propose recommendations based on the monitoring of secondary sources, quantitative research in the form of a questionnaire survey and analysis of the company's marketing strategy. The quantitative research focuses on the purchasing behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89207
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89207
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Corporate sustainability and business strategy: Case Study of company in automotive industry.
Tereza Kovalová -
Corporate sustainability as a strategy: Case study of Aquaplastic in Russia
Vlada Krynina -
Lázeňská kosmetika
Nika Kovačevičová -
Postoje spotřebitelů k ekologické kosmetice a drogérii
Zuzana Vávrová