Podnikatelské aktivity v oblasti distribuce a prodeje dámského spodního prádla – Lucie Polášková, DiS.
Lucie Polášková, DiS.
Bachelor's thesis
Podnikatelské aktivity v oblasti distribuce a prodeje dámského spodního prádla
Business Activities in the Sphere of Distribution and Sale of Ladys Underwear
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje tématu „Podnikatelské aktivity v oblasti distribuce a prodeje dámského spodního prádla“. Uvedená teorie v bakalářské práci je aplikována na specifickou společnost jménem Sassa Mode s. r. o. Hlavními cíli této bakalářské práce jsou popis distribuce a prodeje dámského spodního prádla, dále zjištění působení značky na rozhodování zákazníka při nákupu a nakonec určení prostředků …viacAbstract:
This bachelor work dedicates to theme „Business activities in the sphere of distribution and sale of lady´s underwear“. The mentioned theory is applied on a specific company Sassa Mode s. r. o. The description of distribution and sale of lady´s underwear are main purposes of this work, next to find how the brand influences customer´s decision when would like to go shopping and finally to specify means …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/so7b8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2009
- Vedúci: Ing. Jana Výborová
- Oponent: Ing. Jiřina Stöhrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán pro začínající firmu vyrábějící dámské spodní prádlo
Nicole Burgetová -
Výběr vhodného materiálu pro spodní prádlo značky Triola
Dominika Bíbrová -
Komparace hlavních směrů vývoje dámského spodního prádla v USA a Československu v letech 1930-1980
Martina Hodinková -
Technologie výroby dámského spodního prádla
Soňa Špicarová Huberová -
Kolekce dámského spodního prádla
Yevheniia Sharova -
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
Jitka Brancuzská -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Maloobchodní prodej výrobků minipivovarů ve vybrané destinaci
Adam Novák