Bc. Ivan DVOŘÁK
Master's thesis
Ageismus - stáří není nemoc
Ageismus - old-age is not illnes
Abstract:
Tématem práce je Ageismus ? stáří není nemoc. V práci jsou objasněny ve třech kapitolách základní pojmy ? ageismus, zdroje ageismu, možnosti prevence proti ageismu, negativní dopady ageismu, gerontologie, gerontagogika, změny ve stáří, kvalita života, zdravý životní styl a vzdělávací aktivity pro seniory. Poslední čtvrtá kapitola této práce je tvořena závěry, vyplývajícími z dotazníků týkajících se …moreAbstract:
The topic of this thesis is Ageism ? old age is not a disease. In three chapters, the thesis explains the basic terms, such as ageism, sources of ageism, prevention of ageism, adverse effects of ageism, gerontology, gerontagogy, changes in old age, quality of life, healthy lifestyle and educational activities for elderly people. The last chapter, number four, contains conclusions based on results of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2010
Identifier:
16612
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁK, Ivan. Ageismus - stáří není nemoc. Brno, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 11. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Inovativní vzdělávací aktivity v chemii pro žáky na ZŠ a SOŠ
Eliška Novotná -
Evaluační nástroje pro vzdělávací aktivity učících knihovníků z městských knihoven Jihomoravského kraje
Markéta Krejčí -
Tvorba vzdělávací aktivity pro vybraný segment
Gabriela Vlková -
Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven
David Kudrna -
Vzdělávací aktivity a programy pro osoby ve výkonu trestu
Karolina Hlaváčová -
Využití vlastního mobilního zařízení žáka základní školy pro vzdělávací aktivity ve škole
Alois GLAZER -
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková -
Netradiční vzdělávací aktivity ve výuce zeměpisu: náměty pro výuku Jihozápadní Asie na základní škole
Iva Kořínková